Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:28:54+01:00
Matematyka jest królową nauk.
Ona zawsze ci pomoże.
Będziesz jej potrzebował przez całe życie.
Więc ucz się pilnie pókiś młody
bo potem będzie ci łatwiej i w szkole będziesz miał więcej swobody!!!!!!!!
2 1 2
2010-03-21T18:31:18+01:00
Ale on ma się rymować? Bo są też takie które nie muszą ;]

Sama wymyśliłam:

Lekcja matma
jest bardzo łatwa
Gdy wychodzę z niej
Czuję iż coś w mej głowie jest.


Pokażę Ci również wiesze z neta :
* Wychodząc z matematyki mam niezdrowe tiki...
* Tylko człek obskurny, dziki, nie ma dość matematyki!
* Na lekcji matematyki robię w ławce uniki!
Zanim coś licznę, rymy nieliczne, matematyczne, więc tematyczne, w myśl zamówieniu, ku rozbawieniu wtyknę i zniknę

Może je coś pozmieniasz, i stwożysz z tego super całość ;]
Pozdrawiam... Ania :)