Odpowiedzi

2010-03-21T18:25:59+01:00
NIe wiem o co chodzi ale to np. Bieg Chodzenie Jadący samochód Lecąca mucha
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T18:32:58+01:00
Skutki oddziaływań mogą być statyczne /następuje zmiana kształtu ciała /i skutki dynamiczne /gdy zmienia sie wartość,kierunek lub zwrot prędkości ciała /.Skutki dynamiczne,przykłady:odbicie piłki od ściany,przyspieszenie spadającej piłki,unoszenie przedmiotów przez trąbę powietrzną ,odkurzacz wciąga śmieci,armatka śnieżna wyrzuca śnieg.
1 5 1