Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:08:42+01:00
Kierunki mozna wyznaczyc w bezchmurną noc poprzez odszukanie na niebie gwiazdy polarnej, ktora wskazuje kierunek polnocny.
Polnoc mozna takze wyznaczyc poprzez obserwacje, np. kamieni, na ktorych mech rosnie po polnocnej stronie.

Mialam to ostatnio :)

2 5 2
2009-10-27T20:12:14+01:00
-można popatrezeć na gwiazdę polarną która wskazuje północ

-samotne drzewa zazwyczaj wygięte są na wschód

-w przeciętym pniu drzewa słoje są bliżej siebie na południe-tu nie jestem pewien kierunku ale na 75% TAK

-mech rośnie na kamieniach po północnej stronie
2009-10-27T20:18:37+01:00
-gwiazda polarna
- mech
-mrowisko
- korona dzrzew