Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:30:02+01:00
Związane jest jest to z rozszerzalnością temperaturową ciał stałych. Pod wpływem obniżenia temperatury, odległości pomiędzy cząsteczkami ciał stałych zmniejszają się [np. zimą]. Gdyby kable te nie zwisały, a były naciągnięte, uległyby one zerwaniu.
10 4 10
2010-03-21T18:30:46+01:00
Latem się wydlużają a zimą się kurczą.Na tej podstawie że się materiał naciąga się i kurczy.
5 2 5
2010-03-21T18:31:18+01:00
Dlatego, bo przewody są z metalu a metal reaguje na ciepło i zimno. Zimą w czasie mrozów się kurczy, a latem w czasie upałów rozszerza
3 3 3