Odpowiedzi

2010-03-21T18:33:58+01:00
Wspanialomyslnosc to jest cos takiego jak ktos ma wspaniale pomysly np.zabawy,pomysly na gotowanie itp.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:33:59+01:00
Cnota określająca poziom, jakość i sposób myślenia o ludziach i problemach, to cnota, która powoduje, że nasze myślenie o sprawach niematerialnych jest myśleniem w perspektywie wielkości, że jest wprost wspaniałe. Za takim myśleniem idzie, oczywiście, określone działanie.
4 3 4