1. W jaki sposób zapora chroni komputer?
2. Jak automatyczne aktualizacje pomagają chronić komputer?
3. W jaki sposób oprogramowanie antywirusowe chroni komputer?
4. Czym różni się zapora systemu Windows od programu antywirusowego?
5. Wymień rodzaje wirusów komputerowych.
6. Opisz jeden program antywirusowy.

Proszę o odpowiedzi chociażby na niektóre pytania. Nie muszę być wszystkie. Z góry dziękuję :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:50:38+01:00
1 Zapora jest domyślnie włączona i pomaga chronić komputer przez wirusami oraz intruzami próbującymi uzyskać dostęp do komputera za pośrednictwem Internetu.
2 Aktualizacje pomagają chronić komputer przed najnowszymi wirusami i innymi zagrożeniami.
Po włączeniu funkcji Aktualizacje automatyczne nie trzeba wyszukiwać aktualizacji w sieci ani martwić się o przeoczenie aktualizacji krytycznych. System automatycznie pobiera i instaluje te aktualizacje zgodnie z harmonogramem ustalonym przez użytkownika. Jeżeli użytkownik woli samodzielnie pobierać i instalować aktualizacje, można również skonfigurować funkcję Aktualizacje automatyczne, tak aby powiadamiała użytkownika, kiedy aktualizacje o wysokim priorytecie staną się dostępne.
5 http://pl.wikipedia.org/wiki/Wirus_komputerowy tutaj są :) Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi , zobacz sama:)
Korzystałam z neta i zeszytu odrazu mówię :)
2 5 2
2010-03-21T19:13:01+01:00
6. http://pl.wikipedia.org/wiki/Avast