Odpowiedzi

2010-03-21T18:36:21+01:00
Moim zdanie kościół tak wymaga,aby chociaż raz w tygodniu spotkaliśmy sie z bogiem.
2010-03-21T18:36:54+01:00
Poniewarz jesteś katolikiem i powinneś chodzic do kościoła i modlić się.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:33:20+01:00
Bo to umacnia naszą wiarę. Każdy potrzebuje duchowego wsparcia a to daje nam Niedzielna msza i Eucharystia. Jest to łączenie się z Bogiem.