Odpowiedzi

2009-10-27T20:13:21+01:00
200 osob - 100%
20 osob - 10%
X osob - 70%
70% = 20osob * 7
70% = 140 osob - mezczyzni

30% - 200-140 = 60 osob - kobiety

140 osob (mezczyzn) - 100%
14 - 10%
X -60%
14 *6 = 84

60 osob(kobiety) - 100%
6 -10%

84 +6 = 90

200 - 90 = 110

zostalo 110 osob
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:13:39+01:00
M₁ - liczba mężczyzn na początku
k₁ - liczba kobiet na początku
m₂ - liczba mężczyzn w drugim dniu
k₂ - liczba kobiet w drugim dniu

m₁ = 200 * 0.7 = 140
k₁ = 200-140 = 60
m₂ = 140 * 0.4 = 56
k₂ = 60 * 0.9 = 54

54 + 56 = 110

Odpowiedź: Zostało 110 osób.
2009-10-27T20:17:36+01:00
Kurs kroju i szycia rozpoczęło 200 osób,w tym70% mężczyzn .Po pierwszym dniu zajęć wyjechało 60 % mężczyzn i 10% kobiet.Ile osób kontynuowało naukę kroju i szycia w drugim dniu kursu?
70%*200=140 mężczyzn
i 200-140=60 kobiet rozpoczęło kurs
Po pierwszym dniu zajęć wyjechało:
60%*140=84 mężczyzn
i
10%*60=6 kobiet
kontynuowało kurs w drugim dniu 140-84=56 mężczyzn
i
60-6-54 kobiet