Proszę o przetłumaczenie zdań na angielski...
1. Powinniśmy być w domu o czwartej.
2. Czy możesz mi powiedzieć, jak długo trwa wycieczka?
3. Czy wiesz, gdzie jest dworzec?
4. Chcemy chronić nasze środowisko.
5. Wczoraj zrobiłam piękne zdjęcie.
6. Znam go od roku.
7. Jak długo uczysz się angielskiego?

PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ Z TŁUMACZA!!!
TAKIE ZDANIA UWAŻAM JAKO SPAM!!!

Dziękuję ;)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T18:39:22+01:00
1. We should be home at four.
2. Can you tell me how long does the trip?
3. Do you know where is the station?
4. We want to protect our environment.
5. Yesterday I made a beautiful picture.
6. I have known him for a year.
7. How long you learn English?
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:40:56+01:00
1. Powinniśmy być w domu o czwartej.
We should be at home at four.
2. Czy możesz mi powiedzieć, jak długo trwa wycieczka?
Could you tell me how long is trip?
3. Czy wiesz, gdzie jest dworzec?
Do you know where is the station ?
4. Chcemy chronić nasze środowisko.
We would like to protect our environment.
5. Wczoraj zrobiłam piękne zdjęcie.
Yesterday I took a beautfilu picture.
6. Znam go od roku.
I have known him for one year.
7. Jak długo uczysz się angielskiego?
How long do you learn English?
6 4 6