Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:42:22+01:00
Obw₁=2×1,4 + 2×1,6 = 2,8+3,2 = 6
Obw₂=2×1,4 + 2×0,8 = 2,8+1,6=4,4
Ilość potrzebnej taśmy to suma obwodów:
6+4,4=10,4(m)
2 5 2
2010-03-21T18:43:33+01:00
Zad. 2 okno1: 2 x 1,4m + 2 x 1,6m = 2,8m + 3,2m = 6m okno2: 2 x 1,4m + 2 x 0,8m = 2,8m + 1,6m = 4,4m 6m + 4,4m = 10,4m
2 3 2
2010-03-21T18:45:04+01:00
Pierwsze okno:
1,40 * 1,60 = 2,24 m

Drugie okno:
1,40 * 0,8 = 1,12 m

Razem: 2,24 + 1,12 = 3,36 m

Odpowiedź: Artur zużyje 3,36 metrów taśmy do uszczelniania okien.
2 1 2