Mam napisać wierszyk lub rymowankę o radości może być o wiośnie (ma być wesoła, radosna). Ma być ułożona samemu a nie z netu lub z jakieś książki. Za dobrą odpowiedź daję 45 pkt. A za złą zgłaszam spam!


Z góry dzięki ^^

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:45:42+01:00
Wiosna nadchodzi, jej ciepłe dni
i ptaków śpiew radosny.
Wiosna nadchodzi i radość niesie nam,
bo cóż by to było bez wiosny?
Nieszczęście.
Wiosna to zieleń wokół nas,
Wiosna to radosnego życia smak,
lecz najważniejsze jest to,
że wiosna niesie ze sobą kosz pełen wdzięczności
za to że tak ciepło przyjmujemy ją do siebie w radości.
2 5 2
2010-03-21T18:50:55+01:00
W końcu do nas przyszła wiosna
Czyli pora bardzo radosna
Wszyscy strasznie się cieszymy,
no bo zimy nie lubimy
Wychodzimy na spacery
randki, rolki i rowery
Humory nam się poprawiły
A oceny polepszyły :)
9 3 9
2010-03-21T19:04:08+01:00
Na podwórku, przy śmietniku
stoi bałwan w meloniku.
Wróbel sfrunął znad dymika:
Panie bałwan niech pan zmyka,
wiosnę widać już z daleka,
niech łaskawy pan ucieka.

Co mi wiosna, ja nie stchórzę,
wnet ja miotłą stąd przekurzę,
ale wyjaw mi w sekrecie
po czym wiosnę poznajecie?

Będzie miała śliczny wianek,
z przebiśniegów i sasanek,
a gdy przyjdzie i tu staniesz
wnet rozpuścisz się bałwanie
2 4 2