Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:48:32+01:00
A)56,58 : 0,02=2829
b)1,84:0,4 = 4.6
c)4.56: 1.2= 3.8
d) 0.732 :1.22=0.6
13 3 13
2010-03-21T18:50:14+01:00
A)24.6 x 2.3 : 0.02=56.58 : 0.02 = 2829
b)b) (2 - o,16) : (1 - 0,6)=1.84 : 0.40=4.6
c)(1,32 + 3,24) : (2,4 : 2)= 4.56 : 1.2 =3.8
d)(63,2 : 100 + 0,1) : 1,22 = 0.732 : 1.22=0.6
30 4 30
2010-03-21T18:50:47+01:00
A)2829
b)4.6
c)3.8
d)0.6
12 2 12