Odpowiedzi

2010-03-21T18:56:02+01:00
Ja w moim mieszkaniu sentymentem i sympatia darze instrumenty muzyczne między innymi skrzypce i fortepian.Dlatego że wydają ładne dla ucha dzwieki i melodie.Uwielbiam na nich grac.Różne piosenki ludowe i inne.Te instrumenty muzyczne są śliczne pod względem brzmienia i wyglądu......
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:08:34+01:00
Najważniejszym przedmitoem w moim mieszkaniu jest zdjęcie mojego psa. Rufi-bo tak się nazywał- zdechł przed 2 laty. Do dzis wspominam nasze wspólne zabawy i spacery do parku. Pamiętam jak ciągnął moje sanki, jak biegał za muchami. Rufi ten mały kudłaty psiak, wzięty ze schroniska, był wiernym i kochającym stworzeniem. Teraz, jego zdjęcie stoi w moim pokoju na szafce. Darzę je sentymentem ponieważ przedstawia mojego najlepszego przyjaciela.