Odpowiedzi

2010-03-21T18:51:45+01:00
150m * 100 =15000 cm
15000cm\ 5000 = 3cm
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T18:52:37+01:00
Zad 1
1 cm na mapie oznacza 5000 cm w terenie
wiec:
1 cm na mapie onz 50 m w terenie
150m:50= 3
Odp. Na planie w skali 1 : 5000 droga z mlynu do piekarni wynosi 3 cm (odp a )
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:31:02+01:00
1)150m=15000cm
15000 : 5000 =3
Poprawna odpowiedż to A

2)5kg x 0.3 =1.5kg
5kg+1.5kg=6.5kg

Chleb z 5k mąki waży 6.5kg
5 4 5