Odpowiedzi

2010-03-21T18:53:33+01:00
Władza absolutna:
Centralizacja władzy (król i aparat urzędniczy)
Zwierzchnosc, "opieka" nad Kościołem
Gospodarka podporzadkowana całemu państwu i jemu miała służyc
rozbudowa armii
Wojko podporządkowane władzy centralnej
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:56:12+01:00
1. Przekonanie i wiara w postęp oraz potężną siłę rozumu.
2. Król jest najważniejszy, jego istnienie jest obowiązkowe.
3. Sługą państwa powinien być przede wszystkim monarcha.
4. Władca ma posiadać inicjacje na życie poddanych.
5. Ludzie są równi oraz skromni.
6. Największa władza leży w rękach króla.
7. Armia jest podstawową jednostką.
8. Wolność społeczeństw była hamowana

*kolejność przypadkowa.
9 5 9