Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:53:23+01:00
Przyjęcie chrztu jest bardzo ważne ponieważ oczyszcza nas z grzechu pierworodnego i pozwala żyć we wspólnocie kościoła katolickiego.
5 4 5
2010-03-21T18:53:27+01:00
Przyjęcie chrztu to zmazanie grzechu pierworodnego .
4 3 4
2010-03-21T18:53:28+01:00
Przyjęcie chrztu jest bardzo ważne ponieważ wtedy jesteśmy w pełni dziećmi bożymi i zostajemy oczyszczeni z grzechu pierworodnego.
3 4 3