Napisz list to swojego/jej znajomego/ej z w którym zawrzesz:
- gdzie i z kim byłeś na wakacjach
- czym tam pojechałeś
- gdzie mieszkałeś i jak spędzałeś czas
-kiedy wróciłeś
- jakie są twoje wrażenia z pobytu na wakacjach



Prosiłbym o w miarę szybkie odpisanie ponieważ prace mam na jutro i dopiero sobie przypomniałem. Dodam jeszcze że niemieckiego uczę się 1,5 roku.

2

Odpowiedzi

2010-03-21T19:00:47+01:00
Hallo.Robert.was dort bei dir?wie verbrachtest du Ferien?
Ich war mit dem Mama in dem Gebirge.Du weißt fein sie war fahren einen Zug.Wir wohnten bei der Bekannten wir haben.Wir täglich gingen in das Zentrum ich kaufte sehr viel Andenken.Ich badete in Becken.Ich ging nach den Bergen.Ich kehrte unter dem Ende des Julis zurück.Es war sehr fein.Sie Zauroczyły mich ich einen Berg möchte noch einmal dort fahren.
Dein ....
____________________________________________________________
Tłumaczenie po polsku.
Cześć.Robert.co tam u ciebie?jak spędziłeś wakacje?
Ja byłem z mamą w górach.Wiesz fajnie było pojechaliśmy pociągiem.Mieszkaliśmy u znajomej mamy.Codziennie chodziliśmy do centrum kupiłem bardzo dużo pamiątek.Kąpałem się w basenie.Chodziłem po górach.Wróciłem pod koniec lipca.Było bardzo fajnie.Zauroczyły mnie góry chciałbym pojechać tam jeszcze raz.Twój ....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:15:58+01:00
Gdzie i z kim byłeś na wakacjach
- czym tam pojechałeś
- gdzie mieszkałeś i jak spędzałeś czas
-kiedy wróciłeś
- jakie są twoje wrażenia z pobytu na wakacjach

Halo Anna,

Ich war letztens am Sommerferien in Mielno. Ich war dort mit meiner Freundin und wir sind mit dem Auto gefahren. Ich verbrachte in Mielno zwei Woche. Das Hotel hat in ruhiger Lage gelegen.
Ich habe jeden Tag in der Sonne gelegen. Ich habe die Sehenswurdigkeiten besichtigt und Muscheln gesammelt. Ich habe die Nature bewundert und faulenzt. Am Lagerfeuer haben wir leckere Wurstchein gebraten. Es war super! Ich habe viele Fotos gemacht . Am 28.06. musste ich leider nach Hause zuruck gekommen.
Die Sommerferien in Mielno behalte ich aber lange im Kopf.

Ich hoffe, dass du mir bald schreibst.
Viele Grüβe an deine ganze Familie.
Deine Matrha


Wszystkie podane info sa zawarte

Licze na naj :)