Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:57:40+01:00
Każdy szmer każdy gest jest wesoły. Każde dziecko jest warte złotej korony. Każdy kwiat nie powinien być nigdy zerwany. Żadny maluch nie powinien nigdy płakać do mamy. Zawsze powinna być ładna pogoda i zawsze powinna być wiosna. każdy człowiek niech się zawsze uśmiecha, z każdgo dziecka niech będzie pociecha!
2010-03-21T19:45:13+01:00
Bez radości
w niepewności
wszyscy smutni by byli
niczym by sie nie cieszyli
Boga by nie znali
nic by nie kochali
źle by było na świecie
wszyscy o tym dobrze wiecie