Odpowiedzi

2010-03-21T19:00:06+01:00
A)
V=Pp×H
V=5×8×3,5
V=140cm³
b)
1,2dm=12cm
0,2m=20dm=200cm
V=Pp×H
V=1,2dm×20dm×1,5dm
V=36dm³
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:04:48+01:00
Do osoby wyżej... 0,2 metra to 2 dm czyli 20 cm
a obliczyć trzeba pole powierzchni (Pc) a nie objętość (V)
czyli to co napisał to głupoty ;]
a)
a=5cm
b=3,5cm
c=8cm

Pc=2*(a*b + b*c + a*c)
Pc=2*(17,5+28+40)
Pc=171 cm^2

b)
a = 1,2dm = 12 cm
b = 15cm
c = 0,2 m = 20 cm

Pc=2*(a*b + b*c + a*c)
Pc=2*(180+300+240)
Pc= 1440 cm^2

zad2

a2 = 10 cm
b2 = 7 cm
c2 = 16 cm

Pc2=2*(a2*b2 + b2*c2 + a2*c2)
Pc2=2*(70+112+160+
Pc2=684 cm^2
Pc2/Pc=x
x = 684/171
x=4
pole zwiększy sie 4 razy
4 4 4
2010-03-21T19:10:04+01:00
A)
a=5cm
b=3,5cm
c=8cm

Pc=2(ab+bc+ac)
Pc=2(5*3,5+3,5*8+5*8)
Pc=2(17,5+28+40)
Pc=2*85,5
Pc=171cm^2


Pc=2(10*7+7*16+10*16)
Pc=2(70+112+160)
Pc=2*342
Pc=684 cm^2

684:171=4

Pole zwiększy się 4-krotnie


b)
a=1,2dm= 0,12m
b=15cm= 0,15m
c=0,2 m

Pc=2(0,12*0,15+0,15*0,2+0,12*0,2)
Pc=2(0,018+0,03+0,024)
Pc=2*0,072
Pc=0,144 m^2


Pc=2(0,24*0,3+0,3*0,4+0,24*0,4)
Pc=2(0,072+0,12+0,096)
Pc=2*0,288
Pc=0,576 m^2

0,576:0,144=4

Pole zwiększy się 4-krotnie.
2 5 2