Raz sumienny leśniczy
W lesie drzewa policzył
I drzewostan w tym lesie juz zna.
Gmina zada procentów,
Więc leśniczy przejęty
Liczy procent, gdzie tylko się da.

Sześćset w lesie jest sosen
-Siedemdziesiat pięć procent,
Tym rachunkom dał radę raz dwa
Ty nie jestes lesnizym
Ale mozesz obliczyć
ile w lesie lesniczy drzew ma

Proszę o calosc powinno wyjsc 800 drzew

3

Odpowiedzi

2009-10-27T20:17:04+01:00
600 sosen =75% xdrzew=100% x=600 razy 100:75=800 tyle rosnie drzew
5 4 5
2009-10-27T20:18:58+01:00
600 sosen 75%
x sosen 100%

x= 600*100/75
x= 60000/75
x= 800
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:19:27+01:00
800 drzew = 100%

200 drzew = 25%


W zadaniu jest napisane że jest 600 drzew a to 75% (tak jak podane w tekście)


800 drzew = 100%
600 drzew = 75%
200 drzew = 25%
80 drzew = 10%
8 3 8