Odpowiedzi

2010-03-21T19:12:17+01:00
Najzwyczajniej, to kup andruta ; )).
` No i wytnij kółko. ;p.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:14:50+01:00
Baranek wielkanocny - opis wykonania.

Wykonany z włóczki na drutach.

Wielkośc w zależności od użytej włóczki ok. 9 cm wysokości.

robótka na drutach

części składowe baranka

Korpus Nabrać 14 oczek. Przerobić 2 rzędy ściegiem francuskim. W kolejnym rzędzie po każdym przerobionym oczku narzucić oczko, by na końcu było ich 28. Przerobić 28 rzędów. W następnym rzędzie przerabiać po 2 oczka razem, by zostało 14 oczek. Przerobić jeszcze jeden rząd. Zakończyć.

Głowa Nabrać 13 oczek i przerobić 2 rzędy ściegiem francuskim. W kolejnym rzędzie po każdym oczku narzucić oczko, by na końcu było ich 26. Przerobić 5 rzędów. Dalej przerabiać ściegiem jersejowym 2 rzędy. W kolejnym rzędzie przerobić: 1 oczko, 2 oczka razem, by zostało18 oczek. Przerobić 1 rząd oczek lewych. Przerobić: 2 oczka prawe, 2 oczka razem, by zostało 13 oczek. Przerobić 1 rząd oczkami lewymi. Przerobić po 2 oczka razem. Zostanie 7 oczek. Zakończyć (wszystkie oczka razem).

Ucho Nabrać 4 oczka i zakończyć.

Noga Nabrać 10 oczek. Przerobić 9 rzędów ściegiem jersejowym. W 10 rzędzie przerabiać po 2 oczka razem. Zostanie 5 oczek. Zakończyć.

Łącznie części Zszyć korpus, zostawiając otwór, wypchać miękkimi gałgankami ( pocięte kawałki dzianiny). Zszyć głowę, wypchać ją i przyszyć do korpusu. Zszyć nogi, wypchać i przyszyć do korpusu. Przyszyć uszy i wyhaftować oczy czarną włóczką.
1 1 1