Odpowiedzi

2010-03-21T19:07:38+01:00
1)
(-3½) x 5 - (-3)³=
-17,5-(-27) =
9,5

2)
2¼ x (-1¹/₉) + 4²=
-2,5+16 =
13,5

3)
(-3½) x 4 - 5=
-14-5 =
-19

4)
(-6⅔) x (-0,4)- 7=
2⅔-7 =
-4⅓
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:09:34+01:00
1) (-3½) × 5 - (-3)³=-7/2×5-(-27)=-35/2+27=-17½+27=9½
2) 2¼ × (-1¹/₉) + 4²=9/4×(-10/9)+16=-10/4+16=-2½+16=13½
3)(-3½) × 4 - 5=-7/2×4-5=-14-5=-19
4)(-6⅔) × (-0,4)- 7=-20/3×(-4/10)-7=8/3-7=2⅔-7=-4⅓