Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:07:35+01:00
1. tworzy dochód narodowy i pobudza inne dziedziny
gospodarki np.: rolnictwo , transport
2. daje ludziom dużą liczbę miejsc pracy.
3. buduje nowe miasta , osiedla , sklepy ,
4. podnosi standard życia
10 3 10
2010-03-21T19:08:27+01:00
- unowocześnia rolnictwo i gospodarkę
- buduje więcej osiedli i sklepów
- podnosi standard życia
- oferuje miejsca pracy
11 3 11