Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:11:25+01:00
Młodość to wiatr. Podążamy za nią i nigdy tak naprawdę do końca nie możemy jej uchwycić. Każdy z nas szuka eliksiru i szczęścia na młodosc. Tak naprawdę młodosc niezależnie od wieku pozostaje w nas. To nie data urodzenia określa w nas młodosc, lecz nasze samopoczucie, stosunek do bliskich i życia oraz podejście do codziennych obowiązków. Będąc w wieku nastoletnim pragniemy byc starsi, kiedy już osiągniemy zupełnie inną o wiele większą cyfrę pragniemy młodości... Podobnie jest z wiatrem pędzi po polach i nie potrafi się zatrzymac. Młodosc nie zna stabilizacji, to ciagły chaos, gonitwa, pęd i brak monotonii. To barwy jasne i szczęście. Wiatr zawsze będzie nam towarzyszył, chociaż taki lekki podobnie z młodością zawsze bedzie chociaż taka trochę zapomniania w późniejszym wieku.
2 5 2
2010-03-21T19:14:54+01:00
Zgadzam się ze stwierdzeniem "Młodość jest jak wiatr". Myślę tak, ponieważ młodość równie szybko jak wiatr przemija. Nie możemy jej zatrzymać w miejscu i do niej powrócić. Powinniśmy korzystać z niej jak najlepiej umiemy, póki jest na to czas. Nie możemy jej "przegapić".
1 5 1