Odpowiedzi

2010-03-21T19:09:01+01:00
1. w szkołach : podjazd do wejści głównego i w szkole jeśli podłoga nie jest na równym poziomie, np. : są 2 schodki
2. w instytucjach państwoych np. bankach, Urzędach skarbowych
3. w blokach
95 4 95
2010-03-21T19:09:19+01:00
Są to hipermarkety, centra handlowe, domy wielorodzinne, urzędy, miejsca pracy, centra kultury, kina, teatry, szkoły, place zabaw- jeśli w pomieszczeniu.


Proszę o naj.!!!!!!
135 4 135
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:10:43+01:00
1. szkoła
2. bank
3. poczta
4. urzędy
5. stacje kolejowe

proszę o NAJ
396 1 396