Odpowiedzi

2010-03-21T19:22:38+01:00
1.
V=1Pp*H
-
3

V=1*16(pi)*8=128(pi)
- -
3 3


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:30:28+01:00
V=1/3Pp*h
Pp=pi*r^2

śr=10
r=1/2śr=5
l=10pier 2

Pp=3,14*5^2
Pp=3,14*25
Pp=78,5

l^2=r^2+h^2
(10pierw. z 2)^2=5^2+h^2
200=25+h^2
h^2=200-25
h^2=175
h=pierwiastek z 175= pierwiastek z 25*7=5 pierwiastków z 7
V=1/3*78,5*5pierw. z 7
V=130,83 pierw. z 7=130,83*2,64=345,42
Zad. 2
r=5
l=10
l^2=r^2+h^2
10^2=5^2+h^2
100=25+h^2
h^2=100-25
h^2=75
h=pierw z 75=pierw 3*25=5pierw z 3
Pp=pi*r^2
Pp=3,14*5^2
Pp=3,14*25
Pp=78,5
V=1/3*78,5*5 pierw. z 3
V=130,83 pierw z 3=130,83*1,73=226,34
pozdrawiam:)
2 5 2