Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T19:09:46+01:00
P Krzysztof ma : 62 lata
Jego syn : 62-30=32.

Razem mają: 94 lata
Czyli za 10 lat będą mieli razem 104 lata :)
9 1 9
2010-03-21T19:10:32+01:00
Będą mieli 104 lata za 5 lat.

Bo:
Ojciec: 62
Syn : 62-30=32
32+62=94

Czyli brakuje im 10 lat podzielić na 2 to pięć.

Czyli do każdego po 5 lat to :
Ojciec: 67
Syn: 37
67+37=104 ;D
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T19:10:53+01:00
Za ile lat jego syn i on będą mili razem 104 lata?
62-30=32
62+32=94
104-94=10
Odp:Razem będą mieli 104 lata za 10 lat.
1 1 1