Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T19:12:00+01:00
Współczesny Samarytanin - charakterystyka
Czy we współczesnym świecie mamy szansę na znalezienie prawdziwego Samarytanina ? Uważam, że tak. Nie trzeba daleko szukać. Może nim być mama, tata, koleżanka, kolega czy też zupełnie obca nam osoba. Zależy to w szczególności od człowieka. Od wartości jakimi kieruje się w życiu codziennym. Nie musi to być człowiek bogaty, błyskotliwy, podziwiany wręcz przeciwnie, często bywa tak, że postać ta jest ?normalna?, spokojna, przeciętna, niezbyt wyróżniająca się z tłumu. Taka szara myszka. Zupełnie jak moja koleżanka Sara. To właśnie ją pragnę scharakteryzować jako przykład współczesnego Samarytanina.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:24:45+01:00
Współczesny samarytanin powinien przede wszystkim miec otwarte serce na każdego.W czsach gdy nie zawsze łatwo o tolerancję,jest to zwykle ważne.Każdy jest człowiekiem , dziełem stworzonym przez Pana.Współczesny samarytanin moiże po prostu pomóc koledze w nauce, uśmiechnąc się do kogoś, albo porozmawiac.Te małe dzieła ale jak bardzo wazne mogą komuś pomóc.Nie powiniśmy przejmowac się tym co inni ludzie mówia na nasz temat.Prawdziwy samarytanin z uporem idzie przed siebie.Wie, jak ważna jest nawet najmniejsza pomoc.Kazdy może zostac samarytaninem.Wystarczy odpowiedziec na wezwanie Jezusa:Pójdż za mną i czyń dobro jak ON.
8 4 8