Zadanie 31 /177 "Bliżej słowa" 1.

Kiedy Kreska zwierzyła sie dziadkowi, że wszystko wydaje jej się małe, brudne i brzydkie, usłyszała: "Zawsze jednak pozostaje parę spraw wielkich, czystych i pięknych. I te nie podlegają żadnym zmianom. Są wieczne". Jakie sprawy mógł miec na myśli profesor Dmuchawiec?

proszęę .! minimum 5 zdan . ;-)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:13:00+01:00
Moim zdaniem profesor Dmuchawiec miał na myśli zaufanie, którym darzył wnuczkę i odwrotnie. Jej rodzice zawsze przy niej ''będą''. Z pewnością uważa, że rodzina jest najważniejsza. Wszyscy powinniśmy mieć w niej oparcie. Kłopoty życie codziennego powinny schodzić na dalszy plan. W domu każdy powinien odczuwać spokój i pewność siebie. Zaznawać codziennej miłości od drugiej osoby. Bliskiej jej.


Proszę o najlepszą!
15 4 15
2010-03-21T19:17:11+01:00
Profesor dmuchawiec mógł mieć na myśli życie. życie jest wielkie , bo są w nim wielkie i bardzo ważne sprawy. jest też czyste . ale przede wszystkim życie jest piękne. i myślę ,że właśnie życie miał na myśli profesor dmuchawiec.
10 3 10