Odpowiedzi

2010-03-21T19:12:58+01:00
Jesli masz patelnie i olej możesz usmarzyć frytki . na patelnie lejasz olej . obierzsz ziemiaki tyle co ci potrzebne i lroisz je na paluszki i je smazysz


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:17:29+01:00
Obstsalat
Zutaten:
2 Birnen
2 Bananen
2 Äpfel
Zubereitung:
Am Anfang werden alle Früchte sauber gemacht. Dann schält man die Äpfel, Birnen und Bananen ab. Alles schneidet man in kleine Würfeln Die frisch geschnittene Früchte gibt man in eine Schüssel ein. Alles muss noch gemischt werden, nachdem ich unsere Obstsalat fertig. Guten Appetit!


Sałatka owocowa
Składniki:
2 gruszki,
2 banany
2 jabłka
Przygotowanie:
Na początku należy umyć wszystkie owoce. Następnie należy obrać jabłka, gruszki i banany. Wszystko pokroić w małe kostki, i wszyskto wrzucić do miski. Na końcu wszystko musimy pomieszać. Smacznego!