Odpowiedzi

2010-03-21T19:17:58+01:00
Miłość do bliźniego
oddzielanie dobra od zła
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:19:29+01:00
Ok, czekaj, niech się namyśle....no to np. 1.Szkoła-mamy się po co uczyć, dla Boga, bo krzyże są w klasach i Bóg nas strzeże.
2.Praca-jesteśmy wyczerpani, a w Kościele możemy odpocząć przy modlitwie.
3.Uczęszczanie w zyciu kościoła-doprowadza Nas do zbawienia.
Sorki, nie mam więcej pomysłów, ale jeszcze widziałam, że ktoś Ci odpowiadał, wiec jakoś dasz radę, tak może być?
1 5 1