Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:27:12+01:00
Moim ulubionym przedmiotem jest książka pd....
Ma niebieską okładkę z potworem i opowiada o ................
Lubię ją ponieważ...............



Przy oknie stoi ładny różowo - biały storczyk . ma dużo zielonych liści i owalne płatki. bardzo lubie mojego storczyka.
2010-03-21T19:28:34+01:00
HIstoria
jest to przedmiot o ważnuch datach i wydarzeniach dla palaków