1 gim. ,, Świat Fizyki'' strona 72

Wymień cechę substancji stałych ( kruchość , sprężystość czy plastyczność ) wykorzystywana podczas :
- rozbijania bloków skalnych w kamieniołomach na mniejsze kamienie ,
- napinania łuku ,
- rysowania rysunków ołówkiem na kartce papieru ,
- wytłaczania z blach elementów karoserii samochodowych ,
- wykonywania skoku z trampoliny

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:28:29+01:00
Kruchość
sprężystość
kruchość?
plastyczność
sprężystość
10 3 10
2009-10-27T20:30:38+01:00
- rozbijania bloków skalnych w kamieniołomach na mniejsze kamienie
to kruchość
- napinania łuku
to sprężystość
- rysowania rysunków ołówkiem na kartce papieru
to kruchość
- wytłaczania z blach elementów karoserii samochodowych
to plastyczność
- wykonywania skoku z trampoliny
to sprężystość
10 4 10