Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:35:26+01:00

2CO + O2-----2 CO2
PbO +  H2 -----Pb + H2O
Cr2O3 + 2Al ------ Al2O3+ 2Cr

1 5 1
2010-03-21T20:13:30+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1.tlenek węgla(II) + tlen -->tlenek węgla (IV)
2CO + O2----->2CO2

2.tlenek ołowiu(II) + wodór --> ołów + woda
PbO + H2----->Pb + H2O

3.tlenek chromu(III) + glin -->tlenek glinu + chrom
Cr2O3 + 2Al----->Al2O3+ 2Cr



1 5 1