Odpowiedzi

2010-03-21T19:26:43+01:00
Chodzić co niedzielę do kościoła .
18 2 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:29:09+01:00
Człowiek moze uwielbiac Boge poprzez; codzienna modlitwe,uczeszczanie regularnie do Koscioła na msze,stawiajac Boga na pierwszym miejscu,zawsze dziekowac Bogu za wszystko.Powinien swoim zachowanie na codzien tez wielbi go np.nie przeklinajac,pomagajac innym
30 4 30
2010-03-21T19:29:15+01:00
Przede wszystkim modlitwą.
Można także pisać artykuły do gazet katolickich, umacniać innych w wierze. Często przystępować do sakramentu Pokuty i Eucharystii. Pomagać ubogim. Brać udział w spotkaniach katolickich, śpiewać w kościele. chłopcy mogą być ministrantami, dziewczynki uczęszczać do KZM-u.
17 3 17