1.
Oblicz pole trapezu, w którym wysokość ma 1,5dm, a suma podstaw jest dwa razy dłuższa od drugiej. Oblicz pole tego trapezu.

2.
Oblicz pole rombu o obwodzie 36m. i wysokości 4,4m.

3.
W trapezie suma obu podstaw i wysokości wynosi 24cm. Wysokość jest o 2 dłuższa od jednej podstawy i o 4 cm dłuższa od drugiej. Oblicz pole tego trapezu.


Plis pomóżcie daje tylko tyle punktów bo tyle mam...

I ja piszecie zadanie to mmogli byście pisać skąd wszystko wam się bierze???

Jak coś z zadaniem piszcie na GG;
10945868

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:31:57+01:00
2. 36:4= 9
P= a*h
P= 9*4,4= 39,6 :)
2009-10-27T20:34:03+01:00
2.

36/4= 9

p=a*h
p=9 * 4,4
p=39,6 m