Ile razy więcej osób mieszka w Chinach niż w USA?


Chiny=1306 mln
USA=296 mln




Oblicz jaka jest gęstość zaludnienia w USA???
(Gęstość zaludnienia wyraża liczbę osób przypadających średnio na 1 km2)



USA-powierzchnia=9,6 mln km2
USA-liczba ludności=296mnl

2

Odpowiedzi

2010-03-21T19:33:04+01:00
1306 mln / 296 mln = 4,4

Odp.: W Chinach mieszka ok. 4 razy więcej osób niż w USA.



296mnl / 9,6 mln = 30,8

Odp.: Gęstość zaludnienia w USA wynosi ok. 30 osób na km2.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:34:34+01:00
1306 mln : 296 mln= (w przybliżeniu) 4,4
W Chinach mieszka 4,4 razy więcej ludzi niż w USA.

liczba ludności: powiechrznie = gęstość zaludnienia
296mln:9,6mln=(w przybliżeniu) 31

Gęstość zaludnienia w USA to 31 osób na km²
2 3 2