Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:29:45+01:00
Charakterystyka: Był nieprawdopodobnie szybki, zwinny, potrafił wykorzystać każde potknięcie czy chwilę nieuwagi przeciwnika, by go pokonać. Nigdy nie szczekał, atakował w zupełnej ciszy i z błyskawiczną szybkością. Nikt też nie potrafił zwalić go z łap.

Nienawidził przedstawicieli swojego gatunku, w dzieciństwie wyrzucony poza nawias, później świadomie wybierał samotność. Pobyt u "Pięknisia" Smitha spowodował, że spotęgowały się jego wilcze cechy - dzikość, okrucieństwo i szaleńcza wprost odwaga. Dręczony przez swego właściciela i gapiów żądnych sensacji, trwał w szale nienawiści do wszystkiego, co żywe. Okiełznać mógł go tylko bat lub kij i stalowy łańcuch.

Białego Kła uratował Weendon Scott. Jego łagodność, współczucie oraz upór sprawiły, że wilk nauczył się kochać. Za ten dar odpłacił swemu panu z nawiązką - uratował życie sędziemu oraz przyprowadził pomoc, gdy Weendon złamał nogę podczas upadku z konia.

2 5 2
2010-03-21T19:29:47+01:00
Był nieprawdopodobnie szybki, zwinny, potrafił wykorzystać każde potknięcie czy chwilę nieuwagi przeciwnika, by go pokonać. Nigdy nie szczekał, atakował w zupełnej ciszy i z błyskawiczną szybkością. Nikt też nie potrafił zwalić go z łap.

Nienawidził przedstawicieli swojego gatunku, w dzieciństwie wyrzucony poza nawias, później świadomie wybierał samotność. Pobyt u "Pięknisia" Smitha spowodował, że spotęgowały się jego wilcze cechy - dzikość, okrucieństwo i szaleńcza wprost odwaga. Dręczony przez swego właściciela i gapiów żądnych sensacji, trwał w szale nienawiści do wszystkiego, co żywe. Okiełznać mógł go tylko bat lub kij i stalowy łańcuch.

Białego Kła uratował Weendon Scott. Jego łagodność, współczucie oraz upór sprawiły, że wilk nauczył się kochać. Za ten dar odpłacił swemu panu z nawiązką - uratował życie sędziemu oraz przyprowadził pomoc, gdy Weendon złamał nogę podczas upadku z konia.
1 5 1