Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:33:50+01:00
Rośliny: palmy, tulipanowce, klony i orzesznice brazylijskie, liany kauczukowce


Zwierzęta: boa dusiciele, pumy, papugi, małpy kapibary, tapiry, tukany, jaguary, oceloty,
82 2 82
2010-03-21T19:34:12+01:00
Na nizinie Amazonki charakterystycznymi roślinami są palmy,kauczukowce, liany klony oraz tulipanowce amerykańskie i orzesznice brazylijskie. Charakterystyczne zwierzęta to pumy, papugi, kapibary, tukany, kolibry, jaguary,tapiry, małpy(kapucynki), boa dusiciele i oceloty.
67 4 67