Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:31:14+01:00
Żywi się głównie bezkręgowcami.
żmija , wąż .
Zamieszkuje umiarkowanie wilgotne i gęsto porośnięte lasy i zarośla Europy

daasz naj . ?
55 4 55
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T19:36:51+01:00
Salamandra plamista żywi się owadami i innymi bezkręgowcami.
Przykładem beznogiego płaza jest kijanka.
Kijanka występuje tylko w wodzie, Żywi się podobnie, jak ryby.
33 4 33