1. 21,8 kg cukierków zapakowano w torebki po 0,2 kg w każdej. ile było takich torebek z cukierkami?
2. dwóch kolarzy wystartowało jednocześnie. pierwszy jechał z przeciętną prędkością 21,89 km/h a drugi 21,98 km/h. który z nich wcześniej dojechał tą samą drogą do tego samego celu.
3. czerwona kredka ma 1,2dm długości, niebieska 12,5cm a zielona 124 mm.która z tych kredek jest najdłuższa, a która najkrótsza
4. na podstawie danych z tabeli ustal które jezioro ma największą powierzchnię. które jest najgłębsze, które położone jest najwyżej
hańcza- 3,1 km/kw 108,5 m głębokość, wzniesienie nad poziomem morza 226,5;
mamry- 104,4; 43,8; 116,2
miedwie- 35,3; 43,8;14,1
śniardwy- 113,8; 23,4; 116,1
wielki staw- 0,3; 79,3; 1664,6
wigry- 21,9; 73,0; 131,9

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:36:17+01:00
1.21,8/0,2=109
Odp.: Było 109 takich torebek.
2.Odp.: Wcześniej dojechał tan, który jechał z przeciętną prędkością 21,98 km/h.
3.Odp.: Najdłuższa jest niebieska a najkrótsza czerwona.
4.<Nie rozumiem tabeli> :)
2010-03-21T19:37:23+01:00
1.
21,8:0,2=109
Takich torebek bylo 109 .
2.
Pierwszy dojecha drugi kolaz.
3.
czerwona-12 cm.
niebieska-12,5 cm.
zielona-12,4 cm.
Najdluzsza jest niebieska kredka , a najkrótsza czerwona
4.
Najwieksz powierzchnie ma : Sniardwy
najglebsze jezioro to : Hancza
najwyrzej polozone : wielki staw