Odpowiedzi

2009-10-27T20:36:19+01:00
Zeby obliczyc wysoksc Słonca dla warszawy to musisz podac :
- date
- czas
moge podac jedynie w momencie wschodu i zachodu to Słonce bedzie na wyskosci 0,00 stopni
podaj koniecznie date i czas (chodzi o godzine)
pozdrawiam:)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:41:26+01:00
Współrzędne geograficzne Warszawy: 52°35` N

21 marzec/ 23 wrzesień
h = 90° - 52°35` = 89° 60` - 52°35` = 37° 08`

22 czerwiec
h = 90° - 52°35` + 23°27` = 37° 08` + 23° 27` = 60° 30`

22 grudzień
h = 90° - 52° 35` - 23° 27` = 37° 08` - 23° 27` = 36° 60` - 23° 27` = 13° 33`
5 2 5