Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:47:15+01:00
Http://luskiewnik.strefa.pl/acne/toksyny.htm
http://lula.pl/lula/1,95647,7447823,Lista_toksycznych_substancji_w_kosmetykach.html?order=najfajniejsze&bxx=7447823
http://www.qz.pl/glowna.php?dzial=uroda&artykul=324
2010-03-21T19:58:18+01:00
Odpowiedź w załączniku!

I mam takie dwie książki z kosmetologii jakby były jakieś pytania albo coś to służę pomocą!!!
Mój mail to:[email protected]; moje gg: 10517983
W razie czego pomogę ;-DDDD

Pozdrawiam ;-DDDDD
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T20:04:38+01:00
Http://luskiewnik.strefa.pl/acne/toksyny.htm
http://lula.pl/lula/1,95647,7447823,Lista_toksycznych_substancji_w_kosmetykach