Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:52:58+01:00
2005

Międzynarodowa Agencja Energii Atomowej

i kierujący nią Mohamed El Baradei (Egipt)

2004

Wangari Maathai, kenijska działaczka ekologiczna

2003

Shirin Ebadi (Iran), aktywistka na rzecz demokracji i poszanowania praw człowieka

2002

Jimmi Carter - były prezydent Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej

2001

ONZ i sekretarz generalny ONZ Kofi Annan (Ghana)
10 3 10
2010-03-21T19:53:57+01:00
Wisława Szymborska – w dziedzinie literatury
Józef Rotblat – Pokojowa Nagroda Nobla
Leonid Hurwicz – w dziedzinie ekonomii
Frank Wilczek – w dziedzinie fizyki
Georges Charpak – w dziedzinie fizyki
Harold Kroto – w dziedzinie chemii
Günter Grass – w dziedzinie literatury
Georges Charpak – w dziedzinie fizyki


o naj plissssss
8 3 8