Odpowiedzi

2010-03-21T19:46:56+01:00
Wtedy ogarnęła mnie tęsknota za domem rodzinnym
-Bardzo tęskniłem za swoją rodziną.
-Bałem się że już nigdy tam nie powrócę.
-Brakowało mi tych rozmów z rodziną,
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:48:56+01:00
Tęsknota za domem rodzinnym, to coś strasznego, bo kiedy jestem z dala od domu, od rodziny, tak strasznie tęsknię, ponieważ żyję ze świadomością, że on tam gdzieś jest, a mnie w nim nie ma. I oni są, tam spokojnie żyją, lecz beze mnie. Tęsknota z domem rodzinnym, to nie tylko tęsknota za domem, w którym spędziło się całe życie, choć z pewnością tak, w dużej mierze również, chodzi także o rodzinę, która w tym domu się znajduje, która w tym domu żyje... Która poświęca nam czas... i która zawsze będzie w naszych sercach.
1 5 1