Przetłumacz zdania:
Nigdy nie myślałem ze kupię porsche.
Szukałam Ciebie długo.
Wygramy ten mecz, nie martw się.
Obecnie nie ma mnie w Sopocie, mieszkam u babci w Warszawie.Wracam w maju.

Fajnie by było gdyby odpowiedzi się nie różniły ponieważ nie bd wiedziała które są najlepiej napisane. ;))

2

Odpowiedzi

2010-03-21T19:48:24+01:00
I never thought to buy a Porsche.
I looked for you a long time.
We will win this match, do not worry.
Currently, I'm not in Sopot, live with their grandmother in Warsaw.
I'm coming back in May.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T20:00:53+01:00
I never thought I will buy porsche.
Nigdy nie pomyślałem, że kupię porsche.

I searched for you long.
Szukałam Ciebie długo.

We will win this match, don't you worry.
Wygramy ten mecz, nie martw się.


Now doesn't have me in Sopot, I dwell with the grandmother in Warsaw. I am coming back in May.
Teraz nie ma mnie w Sopocie, mieszkam z babką w Warszawie. Wracam w maju.