Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:49:58+01:00
Hallo Piotrek.Ich möchte dich auf meinem 16 Geburtstag einladen.Er wird 26 2010r Julis finden statt.In meinem Haus.Werden Kommen über 17.00 Stunde in 21.00 viel Personen.Ein verbürgte gutes Spiel.
_____________________________________________________________Tłumaczenie po polsku
Cześć Piotrek.Chciałbym cię zaprosić na moje 16 urodziny.Odbędą się 26 lipca 2010r.W moim domu.O godzinie 17.00 do 21.00Przyjdzie dużo osób.Gwarantowana dobra zabawa.
2 4 2
2010-03-21T19:50:37+01:00
EINLADUNG
Am Samstag feiren wir Geburstag.
Wir werden vierzehen!
Wir laden dich herzlich ein.
Die Party fangt um 17 Uhr an.
Ania
25,03,2010,17Uhr,
twoja ulica zamieszkania



myślę że pomogłam;)
2 5 2
2010-03-21T19:50:55+01:00
Serdecznie zapraszam .... na przyjęcie urodzinowe z okazji moich …. urodzin, które odbędzie się dnia ……………. w ………………….. Przyjęcie zacznie się o godzinie …………... Zabawa będzie do białego rana. Serdecznie zapraszam, proszę o potwierdzenie przybycia.


po niemicku


Herzlich lade ich ein.... zu der Geburtstagsfeier von meinen Anlässen …. der Geburtstage, die er durchlaufen wird się des Tages … … … … …. in … … … … … … ….. Die Aufnahme wird um die Stunde anfangen … … … …... Das Spiel wird bis zum Morgengrauen sein. Herzlich lade ich ein, ich bitte Ankünfte um die Bestätigung



ale nie jestem pewna czy to jest dobrze
2 3 2