Przystawki
paszteciki na kapuscie
słone precelki z kminkiem
zupy
grochówka wojskowa
warzywna
z dyni
z buraków i czerwonej cebuli

dania główne
zielona zapiekanka
potrawka z brukselką
udka w sosie piwnym
pulpety z warzywami
domowa pizza
pikantne skrzydełka
klopski po cygansku

dania warzywne
faszerowane ziemniaki
zapiekanka ziemniaczano-pomidorowa
kotlety z serem szpinak z serem



rybne
zapiekanka rybna z ziemniakami
ryba zapiekana w curry
ryba po żydowsku

sałatki

sałatka rybna
owocowa z orzechami
z wędzonego kurczaka
sałatka makaronowa

drink

sok pomarańczowy
woda z cytryną
woda
herbata
kawa


ciasta desery
chatka z piernika
słodki misiaczek
wóz strażacki
ciasto kawowe
karnawałowe różyczki
lody

2

Odpowiedzi

2009-10-27T20:39:08+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:39:23+01:00
Snap
on a cabbage pie
salty pretzels with caraway
soup
pea soup of military
lettuce
pumpkin
beet and red onion

main dishes
green casserole
ragout of Brussels sprouts
legs in beer sauce
meatballs with vegetables
Domestic pizza
spicy wings
klopski Gypsy

vegetable dishes
stuffed potatoes
scalloped potato-tomato
cutlets with cheese spinach with cheese



Fish
Fish casserole with potatoes
fish baked in a curry
Fish Jewish

salads

Fish Salad
Fruit and nut
Smoked Chicken
Spaghetti Salad

drink

orange juice
Water with lemon
water
tea
coffee


cake desserts
The gingerbread cottage
sweet Misiaczek
fire truck
coffee cake
carnival rubella
ice cream