Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:49:48+01:00
Moim zdaniem, Ania Shirley, bohaterka "Ani z Zielonego Wzgórza" jest bardzo pozytywną postacią. Nigdy się nie nudziła, umiała wymyślic sobie zajęcie wkraczając do świata wyobraźni. Rozweselała innych, nigdy z nią nie można było się nudzic. Myślę, że mogłoby byc więcej takich ludzi na świecie - jak Ania z Zielonego Wzgórza.
4 3 4
2010-03-21T19:58:37+01:00
Ania jest ambitna, pracowita, obdarzona bujną wyobraźnią, uzdolniona, literacko wrażliwa na piękno przyrody.
2 3 2