Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:53:06+01:00
Dobra odpowiedź x
Błędna odpowiedź y

x+y=30
7x-12y=77

x=30-y
7(30-y)-12y=77
210-7y-12y=77
-19y=77-210
-19y=-133
y=7
x=30-y=30-7=23

Dobra odpowiedź x=23
Błędna odpowiedź y=7

Spr.
x+y=30
23+7=30
30=30

7x-12y=77
7*23-12*7=77
161-84=77
77=77
Odp.
Uczeń udzielił 23 dobrych odpowiedzi i 7 złych.
pozdrawiam:)
2010-03-21T19:54:10+01:00
X-odp ujemne
y-odp dodatnie

x+y=30
7x+12y=77

-7x-7y=-210
7x-12y=77

-19x=-133

x=7
2010-03-21T19:54:10+01:00
X-ilość dobrych odpowiedzi
y-ilość złych odpowiedzi
{x+y=30 /*(-7)
{7x-12y=77

{-7x-7y=-210
{7x-12y=77
+ ------------------
-19y=-133 /:(-19)
y=7
x=30-7

{ x=23
{y=7

odp: udzielił 23 dobrych odpowiedzi